Rejsuj.pl jest społecznością skupiającą żeglarzy. Zapoznaj się z doświadczeniem żeglarskim swoich znajomych, obejrzyj zdjęcia i wideo z rejsów.
Rejsuj.pl to także największa multimedialna baza danych o jachtach.
Zaplanuj z Rejsuj.pl kolejny sezon i umów się na rejs ze znajomymi!

Twoja przeglądarka jest bardzo stara i wymaga uaktualnienia!

Załoga portalu Rejsuj.pl rekomenduje aktualizację Internet Explorera do najnowszej wersji.
Jachtem przez Pacyfik
Port zakończenia Cebu City
Kontakt www.martadawid.wordpress.com
Odwiedzone porty:
Panama, Galapagos, Markizy, Tuamotu, Wyspy Towarzystwa, Palmerstone, Tonga, Fiji, Vanuatu, PNG, Filipiny
Wyświetleń profilu: 2711

Uczestnicy rejsu

Strona rejsu: www.martadawid.wordpress.com
Pomysłodawcą rejsu był pan Andrzej Armiński, który jest jednocześnie projektantem, producentem i właścicielem jachtu „Mantra Ania”, dla którego jest to już trzecie przejście tegoż Oceanu.

W ciągu 2,5 tys. godzin żeglugi przebyliśmy ponad 13 tys. mil morskich odwiedzając wiele niezwykłych miejsc od Ameryki Południowej aż po południowo wschodnią Azję. Przeszliśmy słynny kanał panamski, tropiliśmy iguany i gigantyczne żółwie na Galapagos, przez 23 wypatrywaliśmy lądu w drodze na Markizy, kotwiczyliśmy w rajskich atolach Tuamotu, uczyliśmy się pływać polinezyjskim canoe i otwierać kokosy, walczyliśmy z ogromnymi tuńczykami, silnymi wiatrami na wschodnim Pacyfiku i wielodniowymi ciszami w jego zachodniej części. Zaglądaliśmy w krater czynnego wulkany na Vanuatu, dotarliśmy w rzadko odwiedzane przez żeglarzy rejony PNG, gdzie przez długie godziny prowadziliśmy handel wymienny z mieszkańcami i poznawaliśmy ich niemal nietknięte cywilizacją życie, a także nurkowaliśmy z rekinami na Palau zwiedzając jedne z najpiękniejszych raf świata.
Kapitanem, organizatorem i głównym kukiem był Dawid Hałoń, student studiów doktoranckich na Politechnice Gdańskiej, sternik morski, mający na swoim koncie 31 tys. mil. Marta Makulec będąca żeglarzem jachtowym zapewniała organizację strony formalno-prawnej, była tłumaczem i wesołym duchem rejsu.

Ostatnio dodane zdjęcia

Równik po raz pierwszy!
Dawid Hałoń
"I tego zazdroszczę, my bylismy już tak blisko równika, jakieś 80Mm,..."
Wojciech Maleika
05.06.2011 15:48

Ostatnio dodane wideo

Brak wideo.

Obserwatorzy rejsu

Brak osób, które obserwują rejs.
Brak wpisów na forum.
Zobacz ofertę rejsów na sezon